måndag 28 juni 2010

Solig midsommar=) och sol sol och knäppisar på tunnelbanan...

Hej hej

Nu har midsommar varit här och de va en helt underbar midsommar=) Jag och Jonas firade midsommar med Li och hennes familj och vänner=) Ute på Ingarö då vi på dagen tog segelbåterna och åkte ut till en liten ö för att äta silllunch=)
När vi kom tillbaka till stugan så lekte vi lekar och Jakob (lis bror) ramla in bland taggbuskarna när de e irländsjulafton;) ..
Sedan va de dags för förätt och sedan blev de go grillkäk=) och sedan kom jordgubbstårtan fram=) mums mums massa mat och en hel del nubbar med sång också givetvis;)


Idag hade jag skola igen då jag sminka dragqueen beuty imon blir de dragqueen extrem så jag lägger upp bilder från idag imorgon samtidigt som de andra:)
De va jätte kul att sminka så mycket av allt kul kul

På vägen hem stötte jag däremot på en knäpp brud på tunnelbanan.. vet inte om hon va hög eller om han va allmänt otrevlig och dum?
Jag kommer in och sätter mig mitt emot henne hon ser helt normal ut men sen börjar hon vända och vrida på sig och säga dumma saker om mig och bla att jag sitter och sparkar på henne..? jag själv sitter helt stilla och lyssnar på musik..?hmm gud va jag sparkar på henne.. Hon mumlar på för fullt och säger dumma saker jag försöker och inte ta någon ögonkontakt för de känns som hon skulle hoppa på mig isåfall...
Sen går hon äntligen av nej hon bestämmer sig för att sparka ner min sminkväska!! Och skriker att jag e dum i huvudet.. Eller ja jag tror snarare att de e hon som e dum och har en skruv lös ja?!? eller va tror ni? Hela tunnelbanan kollar iaf på henne..
Blir ganska paff och upprörd över att någon kan bete sig så!!...

Sen kommer man hem till go kyckling iaf dagen blir räddad;)

Ha de gött!

puss o kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar