onsdag 16 juni 2010

Sol, gröna växter, prov och Tillsammans -IKEA

Hej hej;)

Idag hade jag mitt teoriprov. De gick jätte bra tror jag iaf:) svara på alla frågorna men vet att jag har typ två fel iaf men tror inte jag har så många mer. Vill ju ha MVG;)

Men nu e man nervös inför morgondagen istället..

Igår hade vi tävling i epoksminkning här e min sminkning och hår ja gjorde på Lisa

Twiggy sminkning 60 tal


Idag vart jag klar med provet kl 12 och Li va också klar och då vi inte hade våra sminkväskor med oss så gick vi mot Slottet för att titta på Ikea utställningen lr "Hagaslottet" som dem har gjort
Här e lite bilder från dagen.


candy candy.. mums

Li o Jag

Upp o ner..

Prinsessan på ärten



De va den dagen nu ska jag öva inför provet imorgon.

Kram kram på er;)

2 kommentarer:

  1. Hejsan svejsan!

    Så mycket kul du har gjort! Specialeffekt-bilderna var ju grymma :D
    Är in här alldeles för sällan märker jag ju :P

    Hoppas vi ses i sommar!!
    Kramar på dig

    SvaraRadera
  2. hej hej=)

    Tack tack ja de e så kul med specialeffekter=)
    Men dock väldigt kladdigt!=) hehe

    Ja jag följer med jonas upp i sommar under några dagar till en vecka ungefär=) då får vi ses

    kram kram

    SvaraRadera