tisdag 1 juni 2010

80 talet tillbaka! =)

Hej hej

Idag hade vi 80 tals sminkning på skolan hehe Ballt!! Eller vad tycker ni?

Jag sminkade mig själv idag också då jag inte hade nån modell ida heller.. Behöver killmodell fortfarande till på torsdag! ?

Nedan lite bilder vi flippade ut idag:) Lägg märke till att jag har lagt in puffar som axelvaddar=D





Liz, Sara, Jag o vår lärare Jessica


Jag o Liz heta 80 talsdiggare;)



Efter skolan åkte jag o Sara på praktik för att sminka till operan Rosenkavaljeren på Årsta Teater, Stockholm. Idag va de däremot en annan sminktjej där som visade oss hur de ville ha sminket osv. Men jag sminkade två personer idag med. Men imon, på fredag och på lördag e de bara jag och Sara=)

Imorgon blir de att gå upp tidigt då vi ska va vid Kaknästornet för att sminka till en musikvideo kl 8.30


Kram kram på er o sleep tight;)

1 kommentar:

  1. Trevlig sida och härliga 80-tals outfits! Älskar själv detta årtionde..

    http://ilove80-talet.blogspot.com/

    SvaraRadera