lördag 5 juni 2010

Gårdagen =D

Hejsan svejsan!

Nu e jag hemma någon timma och vilar imellan mina två praktiker jag har idag=) Va på en sminkning till en musikvideo nu och sedan ska jag tillbaka för sista kvällen på operan.

Men nu ska jag skriva om gårdagen.

På skolan hade vi vit till mörkhyad:) de va asball. Man känner inte riktigt igen sig själv..? Hade ingen modell idag heller eftersom jag så gärna vill se mig själv som mörk så sminka jag mig själv.

Det gick bra och jag blev riktigt nöjd med resultatet:) Förstorade läpparna ganska mycket med;)







Sedan på kvällen åkte vi till operan i Årsta för att sminka för kvällens föreställning Rosenkavaljeren.
Det gick bra och här e några bilder (Den som spelar Sophie e två olika personer så dem spelar varannan föreställning)

"Sophie" som jag har sminkat och fixat håret på. (Sminkar också två andra som spelar betjänter)






kram kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar