lördag 5 juni 2010

”Oceans of love” - IMPULSIA

Hej hej
I förmiddags var jag, Li, Sara och Liz och sminkade (Liz fixa håret) till musikvideoinspelning till låten ”Oceans of love” - IMPULSIA

Jag sminkade Johan som sjunger och två andra tjejer som kommer mima tillsammans med fyra andra tjejer till de Pandora sjunger egentligen.
Musikvideon kommer bla utspela sig på en lyxig båt vid Kalbergs slott. Dock så e inte någon utav oss makeuptjejerna med under dagen för att bättra på sminket så vi hoppas och håller tummarna på att sminket ser bra ut hela dagen och kvällen;)

Sminkningen gick bra blev nöjd med mina sotningar:) Dem ville ha mycket smink o de blev de;)

Nedan ser ni lite bilder när jag sminka och när tjejerna ska åka iväg med limon mot båten.


Här sminkar jag Johan

Tjejerna uppradade vid limon

Dags att åka;)

Kattis som jag sminkade



Nu ska jag vila en timma innan jag åker till nästa praktik.

Kram kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar