söndag 20 juni 2010

Praktiska provet i torsdags

Hej hej
Nu va bröllopet i stockholm över.. blev bänkad framför tvn typ hela dagen igår;)

I torsdags hade jag mitt praktiska prov. Då vi gjorde först naturell make sen byggde vi på till kvällmake. Sen tog vi bort de och gjorde en sot sen tog bort det och gjorde sista sminkningen - trendsminkning(foto)

De gick väl ok jag vet ju vad som jag kunde gjort bättre.. men de blev bättre under dagen iaf=)
Jag hopas värkligen det räcker till ett bra betyg.. Fick mvg på teori provet iaf..=) men jag vet ju hur sträng Jessica kan va;).. vilket jag tycker e bra men jag vet ju att jag kan bättre..
Ja ja jag kan inte göra något utan att vänta på mitt betyg nu.

Här nedan e sotsminkningen och trendsminkningen jag glömde ta kort på de två första sminkningarna..







kram kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar