onsdag 2 juni 2010

Musikvideo på Kaknästornet=)

Hej hej
Nu kom jag hem från att sminkat bandet Mondayriot ett tjejband som spelade in sin första musikvideo till sin första singel uppe på Kaknästornet=) Detta va också sista bandet som fick spela in där. Coolt=) De va en helikopter som filmade dem när de spelade.

Jag glömde dock min kamera men vi skulle få bilder skickade till oss Sen har vi ju musikvideon när den e klar också=)
Jag sminkade the lead singer och en tjej som spela gitarr. Vi sotade alla i bandet men the lead singer fick lösögonfransar och röda läppar också;)


Nu ikväll ska jag o Sara sminka till Rosenkavaljeren igen kl 17, och de börjar kl 19 på Årsta Teater, Stockholm.

Nu ska jag vila då jag gick upp väldigt tidigt imorse..

Ps. Klant som man e ramlade jag och skada mitt knä idag. HAr svullnat upp jätte mycket nu.. gör ont.. sen slog jag i huvudet också en annan gång idag...

Kram kram på er=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar