tisdag 15 juni 2010

Pluggat till teoriprovet imon plus att jag kan visst inte sluta slå mig...

Hej hej
Tror inte de i min dag idag.. om de fanns ett pris för sveriges klantigaste så borde jag vinna...

Morgonen började med att jag som bråttom som ja alltid brukar ha på morgonen så skulle jag slänga i mig en ostmacka..men jag kom inte så långt.. jag slant med osthyveln och skar upp fingertoppen på min högra tumme så de börja blöda utav bara den.. AJ!!
så de blir att plåstra om och de ända jag försökte fokusera på e att får inte svimma får inte svimma måste till skolan.

I skolan klarade jag mig från att slå mig men jag spillde givetvis kaffe på (fast de va som tur va kallt!) då jag skulle diska muggarna efter dagen.

Sen nu precis så ska jag svara i min mobilen och då jag ligger i sängen så tappa jag mobilen rakt på ansiktet nedanför ögat.. AJ!

Inte min dag...

Nu har ja iaf pluggat till teoriprovet imorgon och de känns bra men med den här oturen som fööljer mig ber ja er alla att hålla tummarna för mig imorgon och på torsdag då jag har mitt praktiska prov;)

Nu ska jag surfa lite sen sova om ja kan somna lär väll ligga o tänka på alla sminkningar, ögontyper, huvudformar mm.. hehe..

Kram kram på er o god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar