måndag 31 maj 2010

Vit till asiat och 60 tal (Twiggy)

Hej hej

Man har verkligen ingen koll på dagarna längre.. Allting bara flyter samman. Men de e så kul så man bryr sig inte. Men idag va de måndag igen och då va de en ny sminkning i skolan=)

Idag hade vi 60 tal och då sminkade vi oss till Twiggy=)
Men jag och Li började med att sminka oss till asiater då vi va på praktik den dagen. Hehe blev ganska roliga bilder.




(Vi sminkade oss själva idag för att hinna med båda sminkningarna)


Sen sminkade vi oss till Twiggy;)


Bild på Twiggy från google



Jag har förvandlats till Twiggy. (Sminkning:Emma)


The twiggy girls Sara, Li and Emma ;)



De va den dagen nu ska jag förbereda för mitt föredrag jag ska hålla på fredag om 70 talet:) Och passa på att vila då detta e typ den ända dagen då jag e ledig från praktik. Har något varje dag nu typ:) Kul kul


Kram kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar