måndag 31 maj 2010

Plåtning på Skeppsholmen

Hej hej

Igår hade jag o Li praktik ute på skepssholmen längst upp i en studio på Konsthögskolan.
Vi va med och gjorde makeup och hår på en modell. De va bilder som hon sedan ska ha i sin portfolio (som vi också kommer få:) )
Dem kommer också visas på modelagentuerens hemsida www.mady.se under modellen Freja.
Men jag säger till när bilderna kommer så ni kan titta på dem:)

De blev många olika lookar räkna till typ 6/7 st. Så de blir kanske några bilder:) Vi sminkade henna naturellt, me rött läppstift, sen gröna ögonskuggor också sist 50 tal=) Jag gjorde också håret. Vilket gick helt ok för att va första gången=)

Dagen gick fort och man tänkte inte på att man hade ätit något på hela dagen. Idag känner man sig däremot lite kurr i magen;)
De va trevligt och lättsamma människor och jag hoppas dem hör av sig igen=)

Nedan ser ni några bilder tagna från dagen;)


Li sminkar modellen (vi turades om med sminket)

Jag fixar håret

Flumm..

Fotografen och modellen

Madeleine

Man får inte va höjdrädd..


De va den dagen kom hem kl tio på kvällen och käkade min middag=) Och Jonas hade köpt jordgubbar!=) mums mums

Kram kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar