lördag 29 maj 2010

50 tal Monroe;)

Hej hej

Igår hade vi 50 tal på skolan då vi sminkade till Marilyn Monroe. De va kul och de gick bra. Mascaran vart lite klumpig o jobbig dock idag men de syns ju inte så mycket då vi satte på världens största lösögonfransar:D

Vi Sminkade ba till kl 13 idag jag o Sara eftersom vi skulle vidare på praktik:)

Nedan ser ni lite bilder


Bild från Google på Marilyn Monroe


























Bild på Malin som Monroe (Bild och Smink av mig)
















snygg bild på mig.. hehe





Kram kram från lilla mig

3 kommentarer:

  1. Ånej vilken dålig bild du valde!! :O jag ser ju inte klok ut ju haha! Kan inte du skicka lite bilder till mig ändå, emma? haha känner att jag behöver redigera dom lite ;D
    tack för igår hur som helst, riktigt kul!!

    SvaraRadera
  2. Men de e ju en jätte fin bild!=) De va faktiskt den bästa tycker jag.
    Jag skickar gärna bilderna ge mig bara din mail du an ju skicka ett mail till mig så får jag de=)

    Ja du får gärna komma tillbaka. Jag behöver modeller! O du får ju gärna ta me dig någon kompis oxå;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Haha okej..jag skickade iaf ett mail till dig igår så du har min adress ;)
    Det är bara att dra iväg ett sms när du behöver modell! :) kram!

    SvaraRadera