tisdag 6 juli 2010

Vann tävlingen idag och fick MVG i slutbetyg=)

Idag hade vi vårat sista utvecklingsamtal och samtidigt tävling i Fantasy sminkning.

På utvecklingsamtalet fick vi reda på våra slutbetyg och jag fick MVG på praktiska, MVG på teorin och MVG i uppförande=) yeay va glad jag e=) !!hihi kul

Vi hade ju också samtidigt tävling idag då jag vann =) Priset va fem st fina pure pigment skuggor från Emite=) Love theme

Här e dagens bilder på Sara som satt modell åt mig idag=) Tack o va kul de va o se dig igen Sara


Smink och Hår av mig;)






Imorgon e sista dagen och avslutning... Har gått så himla fort men de har varit väldigt lärorikt har lärt mig massor och de har varit så himla kul=)
Imorgon blir de fest tjejer;)

Pussar o kramar på er

2 kommentarer:

  1. Hej, det var jätte spännande att bli sminkad.
    Vi ses snart igen.
    Kram/ Sara

    SvaraRadera
  2. Grattis till de fina betygen!!
    Hoppas att det kommer fler fina bilder på din blogg... det har varit kul att följa den och se allt spännande du haft för dig under utbildningens gång :)
    Och nu ses vi väl snart även!!
    Kram från skell

    SvaraRadera