fredag 9 juli 2010

Avslutningsdagen;)

Hej hej

I onsdags va sista dagen.. Då pratade vi om starta eget sedan fick vi våra certifikat och betyg=) Med jätte fina vitsord=D

Efter skolan så drog jag,Li,Liz o Sara och käka lite och drack lite gott först på Medis;)

Sen gick vi till en mysig park och satte oss o snacka vidare när klockan närmade sig åtta drog vi till Thai Boat vid Skanstull där vi fick sitta i en o halv timma innan vi fick bord men de gjorde inget de va ju så mysigt=D Då kunde man passa på att beställa en go daiquiri för att fira lite me.
Men efter go käk blev de hemgång då alla typ hade någon tid att passa morgon efter.

Men gud va fort utbildningen gick!.. Men man har lärt sig otroligt mycke=D

Nu ska jag på en plåtning nästa onsdag sen drar jag upp med Jonas till Skellefteå några dagar sedan kommer jag ner till Kungsbacka någon vecka i sommar också.


Samlingsbild utanför skolan. Liz, Jag, Li och Sara


På Tai Boat me en go drink

Skål på dig Li




Pussar o kramar på er! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar