söndag 5 september 2010

Ljungrens firade 3 år och Adam Tensta sin nya singel:)

Hej hej

Gårdagen var bara så ball!! :D
Vi kom till Ljungrens kl 17 då vi sminkade dansare, bartenders och sångare och sist men inte minst Adam Tensta fick jag sminka senare efter hans första framträdande.

De vart svart svart svart smink som gällde likaså kläder väg:)
De vart en kväll som man inte kommer glömma då de vart grymt framträdande härliga människor sen fick man en tattoo på köpet!
Ja ni hörde rätt! På scenen satt en tatuerare och tatuerade folk. Jag tatuerade in 13 väldigt litet nere på min högra handled.

Sminkning backstage


Backstage


Adam Tensta


Jag ska tatuera mig;)


Lis tur


Jag och Li


Thomas Gunnarsson hade utsällning för sina foton samtidigt


Adam Tensta ..


... och dansare







xoxo see you
emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar