måndag 12 april 2010

Idag började utbildningen! =)

Hej hej!

Idag började äntligen utbildning på Mariart!

Kunde knappt sova inatt och vaknade typ tjugo gånger för att se vad klockan var.
Men sen blev klockan äntligen dags att gå upp och göra iordning sig;)

Fick jätte bra intryck direkt alla var så trevliga:)

Vi e endast 5 st elever i denna "sommar gruppen" de brukar ungefär vara 16 st. Men de e ju toppen då får man lära sig mer kanske?
Vi gick igenom schemat och sedan fick vi våra sminkprodukter!=)

Efter dagen var slut så gick jag, Li och Sara (två andra tjejer i gruppen) och käkade lite mat och fick snackat lite.

Dock så glömde jag mitt kompendie på skolan så nu kan jag inte läsa de vi skulle till imon... så typiskt.. Bättre att göra de första dagen så nu kommer jag inte göra de nån mer gång:)

När jag kom hem gick jag ut och satte mig på balkongen i solen och ringde för att boka lite modeller.



Fixar i min nya sminkväska;)


xoxo emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar